uzaldlal Normal doğum mu ? Sezeryan mı ? Benim normal doğuma minicik bile cesaretim olmadığı için epidural anestezi ile sezeryan tercih edeceğim ☺️ Sizler ne düşünüyorsunuz ?
Livan uzaldlal normal doğum tercihim sezaryan daha zor geliyor bana iyleşme süreci dikişler felan normalde hemen 1 güne ayaktasın miiiisss 🤣
uzaldlal Livan benim sancıyı çekmeye asla cesaretim yok benim öyle konuşurken alsınlar bebişi bana versinler sonrasını bi şekilde idare ederim 😂
yas37 uzaldlal Aslında biz ne planlasak bir yere kadar☺️ Bebek nasıl gelmek istersen öyle olacak. Ama ben serumsuz, ağrı kesicisiz, epidüral vs olmadan normal doğumu çok istiyorum 🥰 Çabalarım o yönde.. Kısmet..
Morvy uzaldlal 10 gün boyunca yürürken çok canım acıdı tam olarak 1 ayda toparlandım diyebilirim bebeğimi ilk 10 gün zar zor kucağıma aldım
Mltmsncn uzaldlal ben normal istiyorum ama daha önce dogum tecrubem olmadığı için kesin normal olsun demiyorum. Sezaryen normal hiç farketmez hayırlısı neyse o diyorum hep🤰🏼