Kızlar selam 39+2 yim bugün kontrolüm vardı nst de sancı filan çıkmadı doktor bi aksilik olmazsa 40 a kadar bekleyelim sonra istersen suni ile doğumu başlatalım dedi ama ben heyecan ve sabırsızlıkla kızımı beklememe rağmen bi korktum suni sancıdan burada okuyorum sürekli suni sancı kendi sancımızdan kat kat daha zor diye 🥴 kendi sancımı beklesem acaba bebişimi tehlikeye sokarmıyım çünkü açılmam varmı yokmu bilmiyoruz kafamda deli sorular 🤯 bu ikilemi yaşayanınız varmı aranızda siz olsanız ne karar verirdiniz 😕