Selamlar sevgili hamiş anneler,
19 haftalık hamileyim. Yaklaşık 1 haftadır geçmeyen bir kürek kemiği ağrım var sağ tarafımda. Oturamıyorum asla, yatınca da çok rahat değil zaten. 2 hafta önce böbrekte büyüme var demişti doktorum ama bugün ürolojiye de gözüktüm; Çok fazla bir büyüme yok bu ağrının sebebi olamaz dedi. Böyle bi şey yaşayan var mı acaba?