Kızlar ortalıkta salgın var birde domuz gribi diyorlar test vermek lazım bende 33 haftamdayım 3 4 gündür iyiyim öksürük boğaz ağrısı baş ağrısı ateş üşüme 20 gün çektim yeni yeni düzeliyorum evde paroldan hariç denemediğim birşey kalmadı kuşburnu ıhlamur zencefil bal limon hepsini yaptım fayda etmedi ama ılık sütün içine sarımsak ezip için biraz fayda ediyor inşlh sizde kolay atlatırsınız hamilelikte hiç çekilmiyor çok zor üşütmemek lazım