[silindi] Esranr95 evet hissediyorsunuz afedersiniz ellerini sokuyorlar zaten bir aletle patlatiyorlar su patlayınca zaten sancı felan başlıyor
kizannesi_1004 Esranr95 arkadaşımınkini ebeler patlattı(ağrı eşiği çok düşük bir arkadaşım) acı hissi yok ondan korkma diyor. Annemde 3 cocugunu o sekilde dogurmus onu hissetmiyorsun diyor
EsengulC Esranr95 çatı muayenesi gibi canım pıt diye açılıyor zaten sancı çekerken onu hissetmiyosun ben hastaneye yattım suni sancıyı taktıkları an patlattılar hissetmedim bile
Masal_48 Mükemmel bir rahatlama oluyor, 5cm açılmam olunca patlatıldı. O an tamam dedim. Her şey bitti. Çok güzel bi rahatlama anıydı. Ama sadece bir dakika. Sonrası gümbür gümbür doğum🙈