Merhaba arkadaslar aralık 25 den berı grıp olqcak gıbıydım bundan 6 gun once test verdım ve pozıtıf 🤦🏼♀️ Bu ıkıncı covit oluşum 10+5 haftalık hamileyim bildiğiniz grip gözler akıyo burun bi tıkanıyo bı akıyo afedersınız balgamımda var meyve yıyorum su ıcıyorum beslenmeme dıkkat edıyorum sızlerın basına geldimi nasıl iyileştiniz sanki hiç düzelmicekmişim gibi geliyor bana bı bakıyorum cok ıyıyım bı bakıyorum salya sümük fenaaa 😫