Almila44 kızımın adı da Almila😊bende ilk doğumumda inanılmaz korkuyordum hergün doğum hikayeleri okuyordum öncelikle kendine ve bebeğine güven bebeğin ne yapacağını biliyor ve onu korkutma yardımcı ol sakinleşmeyi ve diyafram nefesini öğren. Ben aklımdan bir renk tuttum sancı geldiğinde o rengi aklıma getirip beynimi meşgul ettim. Ve dua sürekli dua okudum o an ve doğumu kolaylaştıran dualar diye araştırmıştım. Bunun dışında geçici olacağını düşün birazdan bitecek bebeğime kavuşucam diye düşün. Bide sancılarını biraz evde karşıla ben bu şekilde hastaneye girdikten 50 dkka sonra doğurmuştum. Allah herkese kolay doğum nasip etsin kendine inanırsan başarırsın