Umutsmom cok iyi. Ben ilk kizima onda spgum yaptim. Sonra baska bi doktora gittim kopek gibi pişmanım. Muzaffer bey kontrole alsaydi bebegim yasiyordu su anda. Malesef cumartesi kaybettim. Isini saglama alan, ilaclarini bastan yazan gebeligi riske atmayan hocalarindan bile profesyonel bir doktor