Gzmlerce benimde 25 mm di canım sonra 15 mm düşmüş serklaj oldum aynı zamanda progestan fitil kullanıyorum devamlı yatıyorum lavaboya ve yemek yemeye kalkıyorum kalktıkça evin içinde en fazla 5-10 dk kısa yürüyüşler yapıyorum çünkü doktorum tamamen hareketsiz yatma bacakların pıhtı atar diyor, çok su içiyorum lavaboya çok gidiyorum o yüzden en fazla saat başı ayağa kalkmış oluyorum, doktorum ağır iş yapma eğilip kalkma hoplayıp zıplama ani hareketler yapma bolca dinlen dedi, inşallah hepimiz sağ salim zamanında kucağımıza alırız bebeklerimizi 🙏