Bu gece 26 haftalık oluyoruz, hala baş dönmesi devam ediyor bunu yaşayan var mı? Geceleri ellerim kollarıma doğru hem uyuşuyor hem de korkunç ağrıyor. Ağrı beni uyandırıyor defalarca. Sabahları da ellerimi kapatamıyorum bir süre. Bel ağrıları vs hiç söylemiyorum hep var zaten. Diğer taraftan gebelik şekerim var. Diş etlerim oluk oluk kanıyor. İlk hamileliğimde hiçbirini yaşamamıştım. Bunları yaşayan var mı