Ben Erzurum’da Atatürk üniversite hastanesinde 257tl yaptım yapmaz olaydım baktı bizi iyice korkuttu doktor sonra bide o yetmezmiş gibi başka doktora yönlendirdi ulturason için o 150 TL idi ikisi de içimizi kararttı son çare peritinoloğa gittik 500 TL verdik Metin ingeç diye bir doktor adam içimize Su serpti herşeyine en ufak ayrıntısına kadar baktı gidersen iyisne git sonra ağlarsın benim 4 günde piskolojim çöktü doktor seçimi çok önemli bilginize