Selam kızlar, 35+2 deyim içim daralıyor gece yatarken bi anda kalkıp oturmak istiyorum, zaten uykuya dalamıyorum artık hemen, böyle sanki içimde heyecan mı desem kıpır kıpırlık mı daralma mı yoksa kalp çarpıntısı mı ne anlayamadığım birşey var, el ayak çekilmesi gibi hissediyorum çok değişik bi durum sizde de böyle oluyor mu?