Sumeyye12012 neyse bilgimizi verelim 😂 klomen ve çatlatma iğnesi aslında her kadının normal döngü de yaptığı şeyleri yapıyor bize. Yani bir kadın adet döneminde yumurtaları yenilenir, ayın ortasına doğru belli bir büyüklüğe gelir ve ortasında çatlar biz buna yumurtlama dönemi deriz. O dönemde ilişkiye girilirse genelde hamile kalınır. Adet yakinlasinca test yapılır, sonuç belli olur. Biz klomeni yumurta büyüsün, belli bir boyuta gelsin diye kullanırız, iğne yumurtayı catlatir. İlişkiye girince hamile kalma oranı artar normal olarak. Ama o iğneyi oldun diye illa hamile kalmazsın, benim doktorum her kadının bir ayda hamile kalma oranı %10 dur demişti bu iğneyle %25 e çıkar bu oran. Yani çokta büyük bir şey değil ama genelde ise yaradigi için denenir. Ben iki kere oldum ikisinde de hamile kalmadım bir yıl sonra kendiliğinden kaldım.