8+6 yım insallah :) gogus hassasiyeti disinda hic bir belirtim yok cok sukur yani aslinda belirtim olsun isterdim olsa dert olmasa dert sanirim 🙄 ilk gebeligimi 12 haftalikken kalp durmasi sonucu kaybettim o zaman da hic mide bulantisi vs hic belirtim yoktu simdi de yok insan korkmadan edemiyor. Ama tabi olumlu dusunuyorum cok sukur iyiyim :) ha bir de progestan kullandigim icin inanilmaz bir uyku hali var uzerimde :)