Zzzzzz6565 Kızlar merhaba ben 6 +4 haftalık hamileyim Elhamdulillah Allah isteyen herkese nasip etsin hayırlısıyla 6.haftadan beri çok mide bulantısı kusmam vardı ama bugün hiç olmadı kalp atışı durmuş olabilir mi Allah korusun başına gelen varsa bilgilendirir misiniz
Selin12- Zzzzzz6565 canım o şekilde anlaşılmaz ki hemde gebelik boyunca sürekli değişimler olur korkma içini ferah tut yeter
kayraninannesii Zzzzzz6565 oyle düşünmeyin o aylar bir gün iyisen diğer gün kötü oluyor yani her günün farklı oluyor strese girmeyin :)
Kirmizibaslikligebe Zzzzzz6565 Çok şanslısınız hemen geçmiş, hemen kötüye yormayın Allahın izniyle bebeğiniz iyidir kötü düşünmeyin 💞🎀
uzaldlal Zzzzzz6565 bende böyle tam geçti diye sevinirken 11.hafta da bir geldi 21. Haftaya giriyorum yeni yeni geçiyor 😂 Şükredin bir daha gelmesin size ayrıca kötü düşünmeyin 🌸
Zzzzzz6565 kayraninannesii kızlar çok teşekkür ederim cevaplarınız için daha önce başıma geldiği için çok korkuyorum tekrar kaybederim diye kaybettikten 5 sene sonra Rabbim nasip etti inşaallah kucağıma alırım herkes de alır inşaallah duanızı eksik etmeyin🌷
Kubrailkan Kotu dusunmeyinn iyidir o 🥰🙏 belirtiler çok ani bile değişiyordu bende. Olumsuz şeyler okumayın olabildiğince. bende okumuştum ,göğüs ağrım geçti diye korkmuştum halbuki bir şey yoktu 😬🙊🙊💕
ebrusngl Benimde kasık batmalarım birden azaldı bugün bende sizinle aynı endişeye düştüm ama inşallah bebeklerimiz iyidir kötü düşünmeyelim hele stres hiç yapmayalım
Zzzzzz6565 ebrusngl daha önce yaşamasam bu kadar evhamlı olmam da kolay olmuyor işte İnşaallah rabbim bize hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip eder inşaallah 🤲🏻
ebrusngl Zzzzzz6565 Bende daha önce yaşadım malesef kalp durması nedeniyle kürtaj oldum ve şimdi öyle bir psikolojideyimki korkuyorum aynısını yaşamaktan elimden gelse hergün doktora gidicem ama inşallah bu sefer Rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip eder bize
Zzzzzz6565 ebrusngl kalbinin durma sebebi neydi benim kanda pıhtılaşma sorunu varmış meğer bebek beslenemediği için 9 haftalıkken kaybettim:(
gulsah_12 ebrusngl aklınıza ktü şeyler getirmeyin bende kalbı durdugu için olmuştum kürtajdan bır hafta sonra gecti bulantılar helekı koku daha uzun kaldı yanı onunla ilgisi yoktur bence ☺️Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🤲🏻
Ipekyrdy ebrusngl bende bugün tam 6+0 canım. 3 gündür kusturmayan bulantılarım var tüm gün sürüyor prilam kullanmaya başladım sen birşey kullanıyor musun
ebrusngl Zzzzzz6565 benim hiçbir araştırma yapılmadı ilk kaybım olduğu için siz pıhtılaşma testini nerde ve nasıl yaptırdınız bende yaptırmak istiyorum ama devlet hastaneleri 3 kayıp sonrası yapıyor diye biliyorum
Zzzzzz6565 ebrusngl devlet hastanesinde yaptırmıştım ben her ihtimale karşı bakmak istedim bana da 3 kayıptan sonra bakılıyor dendi ben de okadar acı çekip bakma saçmalığı vicdansızlığı nedir diye başka zaman randevu aldım Allah affetsin bakmaları için 3 kaybım var dedim öyle öğrendim
ebrusngl Zzzzzz6565 Anladım canım bende özelde sorucam test fiyatını ona göre yaptırıcam yoksa aklımda hep şüphe oluşacak biliyorum