Muhammedamine Umutlu2272 kaç haftalıksınız ? Rahim bebek büyüdükçe normal yerini alıyor 3. Ay civarlarında
Esn Umutlu2272 benimde ters 🙄 hamilelikte normal pozisyona dönüyor Doğumdan sonra yine eski halini alırmış ☺️ Bnm çok adet sancım oluyordu seninde öylemiydi
Gizem51 Umutlu2272 arkadaşımın da ters di.dr başta normal dedi sancıyı çekti. Sonra rahim ters çatı dar deyip.sezeryana aldı.ozel.hastahane de yaşadı sıkıntıyı
Umutlu2272 Muhammedamine daha 6 haftalık doktor ters deyince merak ettim sıkıntı olmaz dedi ama insanın yinede aklında bir soru işareti kalıyor tabi
Muhammedamine Umutlu2272 daha çok erken bunları düşünme bu bebeğin sağlığını etkileyecek bir durum değil en fazla 16. Haftada dönüyor sabır biraz ☺️
Ilknur911 Umutlu2272 Benimde tersti bebek dönemedi doktorum bu yüzden dedi ve adet sancım çok aşırıydı gecti
Minigininannesi Umutlu2272 benimde ters bebek buyuyunce normal halini alır doğum sonrası yine eski haline döner dedi doktorum. Normal doğum yaptim bir sorun yok 😊
Hgemr Umutlu2272 benim de ters rahmim,hamile kaldığımda keseyi görmeye gittiğimiz gün öğrendim. Regl sancım olmuyordu da.Kaç kere muayene oldum,ters olduğunu söyleyen olmadı. Doktorum normal doğuma engel olmadığını söyledi.