Semila benim 31 aralık 😂 aynı muhabbeti bizde ediyoruz bu yıl altını kapalım diye 😇 ama benim büyük ihtimal sezeryan olacak. Yılın ilk bebeği olmaz. Yılın son bebeği olabilir 😂 erkek bebek geç gelebiliyormuş bende 2019 olmasını isterdim çocuk son günlerde 1 yaş atacak yıl olarak 🙄 hayırlısı sağlıklı doğumlar inşallah 🙃