kubra3rkan Merhaba demir ferrum hapını kaçıncı haftaya kadar kullandınız? Çok kabızlık yapıyor. Kullanmasak olur mu? Zararı olur mu kullanmasak? 22 haftalığım ben hala kullanıyorum
Sssna kubra3rkan doğuma kadar hatta sonrasında da kullanılıyor canım. Sovı olan demir ilaçlarını dene çok daha az kabızlık yapıyor
gy0626 kubra3rkan kuzenimde de kabızlık oldu venatura markasının demir ilacını kullanmaya başladı şimdi iyi
Aym35 Kesinlikle kullan ben 32haftayım hâlâ kullanıyorum.1.hamileligimde kullanmadım hiç ne vitamin ne ferrum bilerek değil doktora gitmiyordum bilmiyodum yani,çocuğum kansız tedavi gördü doktor anne karnından kaynaklandığını söylemişti.