Merhaba hanımlar , dün çatı muayenesi oldum doktor hafif bir kanama gelebilir merak etme demişti gerçekten yarım saat içinde ufak bir lekelenme oldu ama bugün de her peçeteyle baktığımda biraz biraz var . Bu durumu yaşayan var mı ? Ne zaman geçecek ?