Nilbet Merhaba hanimlar, sezeryan sonrasi korse kullandiniz mi kullandiysaniz ne markaydi acaba birde ne zaman kullanilmali malum dikisler var
Blackrose Ben kullandım 4. Gün mü ne hafif hafif kullandım yarım saat gibi sezeryan olduğum için çok yüklenmedim 2 hafta felan olduğunda günlük taktım ev çektirdim felan sıfır göbeğim kalmıştı 😂gören inanmıyordu Doğum yaptığıma
FundaBiliciKele Blackrose dikişlerinizde ağrı yapmadımı erken başlamışsınız takmaya bende bir hafta oldu doğum yapalı hala dikiş yerlerim acıyo korseye cesaret edemiyorum