Melekk-911 Didemkrgi ben kullandım ,1kutu bitti .pahalı ama .bir dahakini aile hekimine yazdıracam bakalım
Melekk-911 Didemkrgi 100yada 115 TL di .o civarda bişey. Faydası var bence ya .bağışıklığımi yüksek tutuyor
seymaaa123 Hamileliğimin başından sonuna kadar o ilaçla devam edeceğimi söyledi doktorum 32. Haftaya geldim çokta memnunum bütün vitaminler bi arada fiyatı zamlardan dolayı baya yükselsede