04.01.2022 08.58 Bende minnoşuma kavuştum çok şükür şimdi hastanedeyiz yarın inşallah çıkış yapacağız 38+4 genel anestezi sezeryan ile aldım bebeğimi kucağıma, 3 farklı doktor ile görüştüm spinal olmayı düşünüyordum çünkü 3ü de önermedi panik atak geçirebilirsin,kusma,baş ağrısı,uzun vadede bel ağrısı olabilir dedikleri için genel oldum iyiki genel olmuşum diyorum çünkü daha ameliyathaneye girerken korku oluştu bende o ortamdan dolayı midem bulanıp tansiyonum çıktı, sonrasında odaya geldim ve hemen ayıldım bebeğim nerde dedim 😁 sonra onun kokusuyla daha da ayıldım şimdi bin şükür yanımda sadece ayağa kalkarken biraz acıdı o kadar hiç korkmayın kızlar 💜💜