Nsns Kızlar yaa 10haftalık hamıleyım karnımı içime cekınce azıcık gerıye gidiyor direk yıne dışarıda 😑 az once instagramda buse varolu gördüm tesadüfen karnı hiç yok başlığında paylaşmışlar gerçekten hiç yok benim hem sert hem var yani baya var üf 🤨
SemraErkann Nsns dert ettiğiniz konuya hayran kaldım ne alaka çıkabilir neden bu kadar ofladınıZ buldunuzda bunuyırsunuz açtığınız post gereksiz bence.!
Tostosunannesi Nsns Gaz o haftan ilerledikce iniyo merak etme bende oyleydim suan 16 haftaligiz cok az karnim
Nsns SemraErkann ne güzel sizinde yaranıza dokunmuş demekki böyle tepkiler vermişsiniz sinir mi oldunuz 😁 tabi sizede zor banada zor ilk hamılelik o yüzden doğal her tepkim.. umursamayan yazmazdı yazdıysanız canınız sıkılmış belli 🙄🤭
Dnllzz Bi süre haftasından ayından büyük oluyo ama geçici gaz ödem adı herneyse ama sakın çok erken diye düşünme aa çok erken diyenlere de lütfen kulak asma bu tarz insanlara tahammülum yok herkez gebeliği aynı geçirmez aynı kiloyu aynı tepkileri vermez artık herkez bunun bilince olsa ona gore konuşup yorum yapsalar..
SemraErkann Dnllzz peki bu konu buralara kadar taşınacak yada oflancak bir dert mi konu mu 10 haftalık gebelikten ben bekliyorsunuz .🤗🤗😏
Dnllzz Kadınlar gebelikte daha kilo takıntılı ve pimpirikli olabilio ve ilk gebelikse vücuttaki anı degisimleri bianca kabul edemio heleki etrafında bilinçsiz insanların boş konuşmalarida varsa bunu sorun haline getirio demek istemem ama bu konuya yogunlasabilio haa diyeceksiniz kilo falan önemlimi tabiki herşeyden önce sağlıklı bi gebelik ve sağlıklı bi bebek ama ilk gebeliğini yaşayan insanlara karşı biraz duyarlı olmak
Nsns Dnllzz o pimpirik bende oluştu sanırım bir sivrilme gördükçe yürüyünce fln sinir bastı bana daha dur dedim 🤣 hop göbek senin yerin daha sabit dur durduğun yerde die ama nafile 😀
Ayseee42 Canım benimde 9 haftalıkken çıkmıştı şu an 17. Haftadayız ve biraz daha büyüdü herkesin aynı olmuyor kiminin iç karnı yok kiminin oldukça geniş 5. Ayda ancak belli oluyor bünyeyle alakalı takma kafana
Nsns Ayseee42 dimi ama demekki küçükmüş iç karın benim yada ne bileyim çok su içmekten mi neden anlamıyorum ama çıkmayanlara hayranım yani nasıl imrendım belli değil 🙃
SemraErkann Nsns hayırdır yüzü tepkilerimden mi anladınız yazııık bana cevap vererek belliki sizin yaranız sizlamıs kocunmus yazdıklarınıza dikkat etmenizi öneririm yorum olsun diye illa yazacağım diye kendi kendinize kurulup cevap vermeyin tavsiyem
Linasmommy Nsns ben de 16 haftalığım karnım hiç ama hiç YÖK mesela bende neden artık karnım çıkmıyor diye söyleniyorum 😂😂
Nsns Tostosunannesi böyle devam ederse kremlerı sürmeye başlayayım bari ben çatlamadan 😬 belkıde iner dediğiniz gibi 🤷♀️
Nsns Linasmommy ay maşallah sus sus maşallah de iyi bişey bu bence hareket erkenden kısıtlanmaz ne güzel 👍 tütütü
Linasmommy Nsns bi de bi hareketli nasıl 😂😂 aklım almıyor göbek YÖK bişey YOk harekete geçmiş 😂demek ki benim iç karnım baya baya genişmiş 😂
Nsns Linasmommy aslında böyle seyler annelerımzden belli oluyor demekki genlerde varmış iç karın genişliği sağlıkla alın kucağınıza
Albatros35 Nsns buse varolla aynı hamileyim var onun göbeği sunduğu programı izlersen fark edersin😀. Benim de 8 haftada çıktı. Doktor göbeğime vurdu 3-4 aylık gibi görünmen normal çünkü bağırsakların genişliyo metobolizman ona göre ayarlanıyo demişti.
Nsns Albatros35 ayy su serptin bana resmen çalışıyorum ben programı gündüzse eğer gündüZ programlarını hiç bilmıyorum ama ınsta vıdeoda tayt giymiş tişört bastırıyordu karnına sıfır göbek helal olsun didim 😮 bağırsak genişlemesi o zaman ödemdir diyim ben sorana gaz fln 😆
Albatros35 Nsns yok programı akşam ama zaten 2 hafta oldu başlayalı bende onunla aynı olduğum için kıyaslama yapıyorum kendimi😁