Gamze0633- canım bende öyleydim tansiyonum çok düşüyordu baş donmelerim çok oluyordu baş ağrısı doktorum tuzlu ayran önermedi tamam doğru tuzlu ayran yükseltir ama hamilelikte zararlı dedi sakic tuzlu ayran içme demişti bana fazla tuz preeklampsiye yol açar dedi onun yerine maden suyu iç günde bi tane demişti bana 17. Haftadan sonra düzelir kendiliğinden dedi gerçekten de öyle oldu