Altnzynp2213 Hanımlar ilk gebeliğim tecrübeli olanlardan bilgi almak istiyorum sizce göğüs kremini önceden başlasak sürmeye bi sorun olur mu doğumdan 1 ay kadar önce 🤰🤷🏼♀️
1prens1prenses1402 Altnzynp2213 kremleri doğumdan önce kullanın diyorlar hicbir sorun olmaz hatta daha çok işe yarıyor
Fadimee5 Altnzynp2213 Bi sorun olmaz bende ilk gebelikte öyle yapmıştım çok faydası oluyor şimdide 1 ay kala başlayacağım sürmeye
Altnzynp2213 Fadimee5 Çok teşekkür ederim bende ozaman başlıyım son 1 ayım kaldı sonradan sorunlar yaşamamak için 😊
Altnzynp2213 Yldrmerve Lansınoh balmı doğal içerikli onu çok tavsiye ettiler kullanan yakınlarım hemde doğal olduğu için emzirirken bile yıkamaya gerek kalmıyormuş onu alıp denicem bende 🤷🏼♀️