Kızlar bugün kontrolümüz vardı bizim kız çok inatçı her doktora gittiğimizde yüzünü hiç göstermiyor bugün başka doktora gittim kendi doktoruma gitmedim yüzünü göstermedi doktor göbeğime vurdu şaşırdım ondan sonra biraz vajinama ağrı falan girdi çıktı geçti sonra sizde de oldu mu normal mi acaba