ozgese-s canımm bızım simdi 2 tane oldugu ıcın sıgmaya calısırken de hareket halınde olabılırler dıye dusunuyprum. Ben sureklı hıssedıyorum hareketlerını ama tek gebelıkte nasıl our nasıl hıssedılır ınan bılmıyorum. Belkı senın bebısın yerı bıraz daha genıs oldugu ıcın rahat rahat yatıyrdur :)