Bhr21 Merhaba arkadaşlar 13 haftalık hamileyim . Bebeğinizin kesesini sağ da mı yoksa sol da mı hissediyorsunuz ? Cinsiyete göre fark ediyor mu hangi tarafta olması
kendincebirii Bhr21 bebeğin sağ da ya da solda olduğunu nasıl hissediyorsunuz biz bu hafta 10.haftaya girecez inşallah ama hissedemiyorum🐣
Bhr21 kendincebirii canım valla ben uzandigim zaman hafif bir şişlik hissediyorum sağ da bide idrar isteğim geldiği zaman öyle hissediyorum . Tabi ilk zamanlar sol tarafta hissediyordum uzandigim da 🥰 bakalım bir oğlum var rabbim sağlıklı bir kızda verirse kucağıma çok sevinirim 🌿
kendincebirii Bhr21 yaaa bende hissetmeye çalışacam bakalım inşallah hissederim😅 doktora sorsam o söyler mi sağda mı solda mı olduğunu
Mimik Bhr21 ay yooooookkkk… Ben hep kiz istedi., cok sukur ilk bebengim de kiz… Anasi gibi delihanlu olacak belki🤣
Bhr21 Mimik ayyy bende çok istiyorum bu çocuğum kız olsun rabbim bir erkek verdi birde kız verirse yeter bana şimdilik 🤲🤲🤲
Bhr21 Kızlar peki ikili tarama testi yaptınız mı ben oğlum da yapmıştım ama bunda yapmayı düşünmüyorum