gulcihan1003 merhaba canım ilk gebeliğin galiba☺️Hoş kaç olursa olsun hormonlar hep aynı benim üçüncü ama size kendi hamilelğimden bahsedeyim.( inşlj sizinde herşey yolundadır bunları yazıyorum ama)Benden daha zorları tabi vardır ama sana kısaca özet geçeyim.😏25. Haftadan beri şekerim var diyet yürüyüş yapıyorum.Evdede iki tane bana ihtiyaçları olan bir dönrmde çocuklarım var ama olsun sağlık olsun dedim mücadele ediyorum ama zorlanıyorum artık çok yorucu bir süreç.Bir haftadırda hemoroit çıktı oturamıyorum.Yürüyüşleri bıraktım.Bu seferde şekerim çıktı ayy çok yorucu resmen kabusa döndü hamileliğim.Akşama kadarda hiç eşim sormaz zaten 3. Artık ben yapabilirim diye ama anne ve kadınlık çok özel seni anlıyorum.Ama ilk gebelik çok güzel çok daha sakin ve özel oluyor.Bence tadını çıkar eşine nazlan gez dinlen bolca 🤩😏🤩inşlh beni anlamışsınızdır.Yanlış anlaşılmamışımdır inşlh🥰