Nermin_nur1 Kızlar hep göbeğimden yapıyorum sağ ve soldan karışık yapıyorum . Morarma oluyor du ama bugün sağdan yapınca canım çok acıdı şu ak mosmor ve şişmiş vurduğum yer bir şey olmaz dimi normal yani ? Korktum yaa
505050 Nermin_nur1 Canim bende 15 e kadar hep göbeğimden vurdum artık dayanamadım doktor koldan vur dedi. Şuan koldan vuruyorum
Ece003 Nermin_nur1 kullandım ama ne içindi hatırlamıyorum ya düşük önleyici ya kan sulandırıcı yada tüp bebek içindi hangisiydi o kadar çok iğne vuruldum ki karnımdan her yerimden kanlar fışkırıyordu artık
Nermin_nur1 blueberyy00 Ya aslında yapıyorum o şekilde bugün vurduğumda kanadıda ayrıca ilk defa böyle şişti bi sorun olur mu sence ? İner yani demi
Nermin_nur1 505050 canım ben aslında dayanıyorum yani çok acımıyor bi ilk iki üç dk falan sonra geçiyor ama bugün sağdan vurunca bu şekilde oldu . Aslında hep soldan vuruyorum ordan bu kadar acımıyor du bundna sonra hep soldan vuracağım
blueberyy00 Nermin_nur1 yok bir kaç gün sonra geçer ağrısı diğerlerine göre damara gelmiş olabilir ama geçiyor bir sıkıntı olmuyor sen düzenli şekilde birgün sağ bir gün sol olacak şekilde vurmaya devam et
Nermin_nur1 tugbaacng sağol canım morarma oluyordu ama şişme ilk defa oldu o yüzden endişelendim. Bir de dediğim gibi iğneyi çıkarınca kanama oldu ve sonrasında morarma şişme oldu
Nermin_nur1 blueberyy00 teşekkür ederim canım normalde uzun zamandır hep soldan yaptım 4-5 kere sağdan yaptım ama o taraftan acıyor yaa bundna sonra soldan yapmayı düşünüyorum hep 🤦🏻♀️
blueberyy00 Nermin_nur1 hep tek taraflı yapman doğru değil sağına vururken doğru açıyı tutturamiyor olabilirsin elin alismasi gerek yine doktoruna sor bu sefer sol tarafında zedelenme artmaya başlar
26isl Bende koldan vuruluyorum sağ kol sola göre çok çok fazla acıyor genelde ağlıyorum acısına Vurulan yere masaj yaparsan şişlik dağılıyor kanama da oluyor aynı şekilde. 5 ayım var daha önümde Allah yardım etsin hepimize ..