Busbidik60 doktorum son aya kadar sırt üstü sıkıntı olmaz son ayda bebeğe değil senin organlarını acıtır sadece sırt üstü yatmak dedi. oyüzden mecbur öyle yatıyorum bu ağrılar böyle devam edecek belli ki.. birde voltran krem alıp masaj yapmak rahatlatabilir dedi ama onuda hergün yaptırmak gerek diye düşünüyorum malesef kalıcı çözümü yok