Dk16 Arkadaşlar 19+2 tiz bugün ama son 1 haftadır göbek deliği çevresi deli gibi kaşınıyor hatta kaşırken yanlışlıkla parmağım takıldı oraya biraz canım bile yandı Var mı aranızda benim gibi göbek kaşıntısı olan? Her gece nemlendirici sürüyorum ama gün içinde deli gibi kaşınıyor 😩
Nurozdc Dk16 19.ve 20.haftam boyunca sürekli kaşındım, resmen aralıksız kaşınıyordu.sonra bi gün uyandım kendiliğinden geçmişti.yağlar kremler falan anlık rahatlatıyordu ama kuruyunca yine kaşınıyordu
Agg0207 Benimde oluyodu biara canım gögüslerimde çok kaşınıyodu gögüslerim çatladı en sonunda hep yaglıyorum ama inşallah göbek kısmıda çatlamaz