Medine46 E bebek bayb plus anne yanı alan varmı yada kullanıp memnun kalan hangi anne yanı beşiği almak mantıklı olur sizce ikiz bebekler için 😊
Medine46 Fulyaaa1 ayrı ayrı yatıracağım ama zaten sonra kendi odalarına yatırmayı düşünüyorum beşik mi küçük yani 🥲
mrs_elisah 6 ay kullanılıyor zaten. Ben ilk bebeğim de almadım o kadar pişmanım ki. 2. Olursa alacağım inşallah. Ama 2 bebek içine sığar mı bilmiyorum. Ayrı ayrı ikisine de alacaksanız olabilir