alonee Kızlar 5+1 deyim ama kasık ağrım var kaç gündür be belim bugün çok ağrıdı normal diyorlar bu dönemde tecrübeli arkadaşlarım yardım lütfen 🥺
MerveeD alonee normal canım adet olacakmıs gbı sancılar olur bol bol dinlenin ve ayaklarınızı sıcak tutun
Melek__55 alonee çok normal canm vajinada batman olucak kasik ağrın olucak bebek yerleşicek te yer yapacak da ohooo 😂
MerveeD alonee Allah korusun iyi düşünün iyi olsun bende sizin gbı dusunuyordum 20+6 haftalık olduk cok sukur hala aklıma kötü seyler gelıyor ama boyle olmamamız lazım
MerveeD Annekuzusu_0 bejım 3 gundur vardı ama dun vajına ve kasık agrısı cok oldu enfeksiyondan agrıyormus bugun ılac tedavisine basladık