39 hafta olduk 4 gündür şiddetli sancılar vuruyor belimden kasıklarıma doğru ama ne nişan geldi ne su ağrılar geldikçe secde pozisyonunu alıyorum ancak o sekilde hafifliyor psikolojim bozuldu resmen bebeğide aşağı inmiş gibi hissetmiyorum ne ağrıları bunlar biri bişey söylesin içimi rahatlatsın ya ağlicammmm😪😪😪