kckelf123 Merhaba kızlar doktorum gyno ferro sanol demir ilacı kullanan varmı sabah mı akşam o içiyor sunuz Acaba
MerveeD kckelf123 ben kullanıyorum sabah kahvaltıdan 2 saat sonra ıcıyorum aç karnına ıcınce mıdem bulanıyor doktoruma bunu bıldırıdım kahvaltıdan 2 saat sonra ıc dedı gunde 1 tane ıcıyorum ben
Fgnydnd Bende kahvaltıdan 2 saat önce içiyorum 1 saat önce de içsem oluyor aslında. Esim ise giderken 8.30 da veriyor ilacımı yatıyorum 10 da 10.30 da falan kalkıyorum kahvaltımı yapıyorum direk