Merhaba lütfen fikirlerinizi bilgilerini benimle paylaşır mısınız ?
Bugün lekelenmem oldu çok hafif çamurumsu gibi hemen doktora gittim doktorum bana bebeğin kalp sesi gayet iyi kese iyi durumda dedi
Bu yüzden korkmamam gerektiğini söyledi fakat ben yinede düşünmeden edemiyorum 😞😞çok korkuyorum gerçekten çoğu kadında görünüyormuş bu dönemde 😞