Kızlar buraya bir sürü dert yandım. Hicbir sorun olmamasına rağmen 5 aydir bebegimiz olmuyordu. Adetime 15 gün varken gidip kan vermek gibi bir ahmaklik ettim, ama inanilmaz derecede kasiklarimda batmalar ve gogüs agrisi yaşamaya başlamıştım. Ve şüphelerim hiç geçmedi ve adetime şuan hala bir hafta var ama öylesine bir test daha yapayim dedim. Çünkü nerden baksan adetime 18 gün varkenden kasiklarimda batmalar olmaya basladi. Neyse az önce daha 5 dk gecmedi normalde sabah yapılması lazım testi ama zaten öylesine 5 liralık testten aldım. 2 dk geçmeden diger çizgi silikleşti ve 5 dk içinde ikinci cizgi daha belirgin oldu şuan mutluluktan agliyicam galiba hamileyim. Hayal mi göruyorum kızlar????
https://imgyukle.com/i/oTPYKx