Kul İyi günler hanımlar 22+1 haftalık hamileyim bugün 4D ulturasona girdim herşey normalken kalpte milimetrik Hiperekojen odak tespit edildi anlayacağımız dilde kaplte parlaklıkmis başka bir çocuk Hastanesi'nde fetal Eco önerdi size sorum böyle birşey başına gelen vale sonrasında normal olduğunu öğreneniz var mı bizim 2li testimizin günü geçtiği için yaptıramamistik i test sonuçları normalse genelde bir sıkıntı olmuyormus ama sonuclarimiz olmayınca biraz korktuk başına gelen varsa cevap verirse mutlu olurum şimdiden teşekkürler ☺️
MevaBera Kul aynı durumdayız bizede dr parlaklık var ama tek başına anlamlı değil ve muhtemelen bi sıkıntı oluşturmayacaktır demişti bizde 2 li 3 lü yaptırmadık ama ense kalınlığı ve burun kemiği belirgindi 🤷♀️ Allah büyük inşallah bi sorun yoktur 19+4 üz
FulYasin01 Kul Canım o benim bebeğimde de var malesef , Doğum yapalı 6 gün oldu doktorum bebeğini ekoya götürmen gerekiyor korkulacak bir durum değil dedi geçmiş mi parlaklık baksınlar dedi o kadar. ☺️
Nurcngel Kul benim bebeğiminde böbreklerinde parlaklık olduğu söylendi doğduğunda böbrek hastası olur dediler 😒 seni çok iyi anlıyorum şuan elimden gelen birşey yok duadan başka
Kul Yarin gidicez önerdiği hastaneye ama ikili test yaptırmayınca elimizde başka değerlendirecek birşey yok Hepinizin bebisleri sağlıkla gelsin inşallah