2 gündür cok kusuyorum 1 yuudum su bile cıkarıyorum bu sefer vücüdüm düşüyor ayrıyetten bir şey olsa gidebilirsin hastaneye demişlerdi en başta. Ama biliyorsunuz bazı hastaneler fena özellikle bizim burası. Hastaya farklı bir muamele var hep . Öksürmekten kusuyorum iştahsızlık desen hat safada suyu bile çıkarıyorum😢 tehlikeye atmamak için direndim ama olmuyor bas edemiyorum 32haftalik hamileyim acilden mi giris yapılıyor kovid bölümünden mi?