Deva22 Bende senin gibi hamile kaldım onu düşünmeye başladım herkes dedi bebek emdikçe çıkar aparat var silikon göğüs ucu var hiçbiri ise yaramadı erken dogum yaptım 36 haftalikti hemen sütum gelmedi mama verdik biberona alıştı göğüs ucu da olmayinca emecek bişey bulamadi tabi silikon ucu denedim oda olmadı maalesf şuan makina ile sagip veriyorum yetmiyor tabi aynı zamanda mama ve devamlı göğsümu tutturmayi deniyorum ama.hic umut yok inşallah sen bu sorunları yaşamazsın