alyabebekkk Merhaba🌺 30 haftalık hamileyim bugün nst de sancı çıkmış ama sancı hissetmiyorum, doktor bir serum takıl sonra tekrar çekelim dedi serumdan sonra güzel çıktı. Sorun yok doğum sancısı olsa geçmezdi dedi progestan verdi benim gibi olan var mı?
Ezgikurtoglu seymaaa123 alyabebekkk Merhaba bende 30 haftalık hamileyim eveli gece mide ağrısıyla acile gittim Nst de sancım çıktı bana da serum verdiler 3. Nst m iyi çıktı sancı yoktu ama benim karın ağrılarım devam ediyor 😢 ama ultrason umda herşey normal çok şükür ama ben yine de çok korkuyorum bağırsak problemim olabileceğini söyledi doktorum şimdi diyet besleniyorum sancı çıkınca hemen doğum oluyor mu daha bebeğim çok küçük dindirebiliyorlar mu sancıyı
seymaaa123 Haftada benimde sancım çıktı ultrasonla baktığında da rahim kısalması başladığını farkettti 2 gün yatış verdi serum fitil iğne ciğer geliştirici derken şimdi evimizde dinlenerek geçiriyoruz zamanı 32+2 olduk haftaya kontrol var bakalım Sancı ara ara bende regl olacakmışım gibi bele vuruyo ama geçiyo galiba yalancı kasılmalar başladı
seymaaa123 Ezgikurtoglu arada bende de belden giren regl ağrısı gibi sancılar oluyo şu an 32 deyim bunlar yalancı sancılar okuduğum kadarı ile
Ezgikurtoglu seymaaa123 Benimki devamlı sürdü girip geçmedi ama şuan daha iyi ilk gebeliğim birazda panik bi yapım var çok tedirginim o yüzden bilemiyorum neden olduğunu ,teşekkür ederim cevabınız için bu arada☺️
seymaaa123 Ezgikurtoglu rica ederim benim de ilk gebelik bende burdan sorarak okuyarak anlamaya çalışıyorum 30 dan sonrası daha bi panikle geçiyomuş