Sipahi Hanımlar merhaba , emzirirken göğüs ucu yarayı önlemek için kullanıp memnun kaldığınız kremleri yazarmısınız ??
1melisa Sipahi lansinoh ben daha emzirmiyorum sadece gögüslerimde kabuklar oldu bir kere sürdüm ertesi gğn yumuşacık yapmıştı
Maaaile Ben lansinoh kullanmistim ama faydasını görmedim. Bircok sey denedim bitkisel de dahil ama sadece madecassol krem iyi geldi.
Sipahi Maaaile ya lansinoh aşırı iyi diyorlar kafam karıştı iyice organik göğüs ucu balmı var lansinoh onu mu kullanmıştınız memnun kalmadınız acaba
Sipahi Maaaile anladım bu balmı çok övüyorlar fiyatı da yüksek biraz teşekkür ederim cevap İçin 💗 bakalım başkaları yazarsa ona göre bende karar vericem
1prens1prenses1402 Bende lansinoh kullaniyorum suan ama daha doğum yapmadim gümüş kapaklar iyi diyorlar
1prens1prenses1402 Sipahi evet ondan aldım ama herkes gümüş kapak öneriyor aklım karıştı benimde aslında 2. Bebegim ama ilkinde hiç yara falan bisey olmamıştı o yüzden bende bu konuda tecrubesizim
1prens1prenses1402 Birde seyi biliyorum göğüs ucu kremlerini doğuma 1 ay kaladan baslayin kullanmaya diye duymuştum ondan simdiden kullanıyorum
Sipahi 1prens1prenses1402 benim ilkinde çok kötü yara oldu çatladı kanadı çok acı cektim tecrübe yoktu tabi , şimdi 2. Gelicek onun İçin önlem alayım diyorum erkenden bende kullanmaya başlıcam bi alsam :)