asellmom Merhaba, yeğenimin adı Eylül Asel ve biz Asel diye sesleniyoruz genelde. Şu an 4 yaşında ama genel olarak sakin bir çocuktu ve bebekkende bir kenara bırak saatlerce ilgilenmesen bile sesini çıkarmaz ağlamazdı. O kadar sakindi 😀 Tabi şimdi haraketli olabilir ama öyle hiperaktif falan değil. Uyumlu bir çocuk genelede