rahabb 12+5 teyim bugün ikili tarama yaptırdık doktorum burun kemiği görmediğini söyledi free dna testini yaptırdık daha önce bu durumla karşılaşan varsa yazabilir mi 🤲🏻
Filee rahabb benimde ikili testim de burun kemiği eksik yazıyor pozisyondan dolayı göremediğini söylemişti ikili testim riskli çıktı burun kemiği yok. Yazılması etken mi bilemiyorum 🤷♀️
Kgksdkgk65 rahabb Bende bugün test yaptırdım haftaya çıkacak sonuç, doktorunuz ne dedi sonuçlarınız için
RaYaRY Konudan alakasiz kusura bakmayin ama İkili tarama testi nasıl yapılıyor kisaca anlatirmisiniz devlettemi ozeldemi yaptirdiniz
rahabb RaYaRY öncelikle ultrason taraması yapılıyor ayrıntılı bir şekilde daha sonra kan veriyorsunuz ben devlet hastanesinde yaptırmayı tercih ettim
rahabb Filee bana da ilk etapta pozisyondan dolayı göremediğini söyledi sonra perinatolojiye yönlendirildim ordaki doktor göremediğini söyledi şimdi kan sonuçlarını beklicez
rahabb Kgksdkgk65 henüz kan sonuçları çıkmadığı için net konuşamadılar fakat kemiği görememek bir etken maalesef