Karelinannesi Ultrasondan anlayanlar bu kadar küçükken de anlıyor ise yorumlayabilir mi 😅🥰🥰🥰 https://resimyukle.io/r/xGo7hIuw2X
Zehragniken Karelinannesi merhaba tam 6 haftalikmisiniz. Bende bugün 6+1 oldum cumartesi günü kalp atisini duymaya gidicez duyarmiyiz acaba?
Karelinannesi Zehragniken canım ben de 6+1 im şuan. Ama sadece haftayla bağlantılı değil yani 5 haftalıkken duyan da var 8 haftalıkken duyan da var. Ben mesela hafif duydum doktorum derinden geliyor dedi haftaya daha net olur dedi🙏🏻
AysegulM Gebeliğin rahmin altına tutunması ne anlama geliyor peki bilen var mı anneler arkadaşıma öyle demiş doktor kese de görülmemiş 6. Haftada vajinal ultrasonda görülmüş