RumeysaNur34 Kızlar oğlum biraz rahatsız liv medicana veya bildiğiniz güler yüzlü anlayışlı bir çocuk doktoru var mı acaba doktorlardan biraz korkuyor ılımlı bir doktor arıyoruz
fosforlukalem RumeysaNur34 medicana’nın çocuk doktorları berbat. Acıbadem tıp merkezi imran bari var, iyi bir doktor
Oznurunannesi RumeysaNur34 Ben reyapta behzat telören e gidiyorum suratsiz gelebiliyor cogu insana ama cok ilgili.
RumeysaNur34 Oznurunannesi aslında işinde iyi olsa suratı falan beni çok ilgilendirmiyor ama çocuk olunca biraz güler yüz istiyor önceden bir doktorda kötü bir tecrübemiz oldu maalesef o günden beri doktor veya sedye gördüğü gibi korkuyor
RumeysaNur34 duygufd dün livdeydik bayan bir doktora denk geldik canım randevu yok diye kafalarına göre bir doktora verdiler
Oznurunannesi RumeysaNur34 bugun gittim kiz 4 aylik olucak 5 gun sonra.muayne ederken oynadı guldurdu muayne sureside 5 dk falan degil 15 20 dk boyunca herseyine bakiyor