symatk Kızlar hamilelikte bu şişkinlik gaz neden oluyor yaa bilen var mııı özellikle nedense akşamları karnım davul gibi şişiyor gaz oluyor sizde de oluyor mu 9 haftalığım
Hayal_et07 symatk evet o haftalarda çok yaşadım maalesef sürekli evin içinde yürüyordum karnımı ovalayıp😬
_Lavinya symatk Hormonlardaki değişimlerden kaynaklı oluyor. Hiç bişey yemeseniz bile o şişkinlik ortaya çıkıyor. Vücut kendini anne olmaya hazırlıyor çünkü 🤭
_Lavinya Hayal_et07 Ben de kendi kendime diyordum ki ilk aylardan böyleyse benim karnım kocaman olacak 😅 ama tabiki o da geçiyor
_Lavinya Hayal_et07 Evet 🤭 hatta bir keresinde eşim çok korkmuştu hastaneye mi gitsek diye😅 ama neyse ki herşey azalıyor zamanla
symatk Ya özellikle akşamları çok şişlik oluyor karnım 6 aylık hamile gibi birde sert 😅😅😅 tek bende olmuyormuş sevindim 😊