Kızlar 30+4 günlük gebeyim dün yoğun bir sol kasık ağrım oldu. Sık idrar ve bebek sadece sol tarafta hareket etti. Şuan covid temaslı göründüğümden doktorum enfeksiyon olduğunu endişelenmemem gerektiğini söyledi. Kontrole de gidemiyorum. Bir iki defa aradım akıntı geldiğini ama kokusuz olduğunu. Monurolü önerdi yine gece yatmadan önce son çişe çıktığında iç dedi. Neyse asıl konu karnım hafif küçüldü gibi sanki 4-5 aylık gebeyim ağırlık hiç yok. Covidden dolayı mı acaba ? Sizin ne zaman indi bebek kanala ? 30+4 çok erken bir süreç değil mi ?