Glcnkk Bende yaşamıştım 4 ay önce 8-9 haftalıktı doktorum duyamadı canlılık yok ama istersen 3-4 gün daha bekleyelim dedi. Sonra baska doktorlara gittim aynı gün hepsi kürtaj dedi. Beklersen kendiliğinden kanaman gelirse daha cok canın acır dediler:( mecbur kürtaj olmuştum. Cok zor canım allah sabır versin içini ferah tut yine olur
Bussel Glcnkk Peki dr sana demedi mi gec dollenme olabilir diye ben 10 haftaya kadar bekliycem kanamam olmadi henuz hala bi umudm var senn kurtajdan sonra cocugun oldumu peki?
Bussel Eymencik Yapildi ama dr gec dollenme olabilir kesen buyyk bebegn kuck dedi 10 haftaya kadr kalbi olusmassa kurtaj dedi
Glcnkk Bussel 3 gğn bekleyelim istersen ama hiç canlılık ve kan akışı yok kendimizi kandırırız dedi, bide kendiliğinden düşerse canın acır dedi. Kanaman olmadan alalım dedi. Oyle aldık. Sonra hemen yine hamile kaldım suan 8 haftalıgım yine
Tugba6336 Bussel 9 haftalıkların duydum. Annem kardeşim de 10 hafta da duymuş. İnşallah sizde duyarsınız. Benim geç döllenmeymiş
pamuk_anne Canımın içi ne çok ümit et ne çok karamsar ol. Belki 10.haftaya kadar beklemekte fayda vardır hani umutla umutsuzluk arasındaki çizgide bekle derim. Bir de kürtaji kabul etmeden önce devlet hastanesi olur acil servisler olur bir yerde mutlaka başka bir doktora göster kendini. Hakkında en hayırlısı olsun. Çokça dua...
Bussel pamuk_anne Cok saol canm insallah 10 haftaya kadar bekliycem ben adetten iki hafta sonra iliskiye girmstm belki gec dollenmedir diye biraz daha arastrcam dualarnizi beklyorm😙